12 תשובות
אם יזמת למה לא יצאת?
זונות
למה לא יצאת אם את יזמת את זה
מגעילים
רעים
מגעילות
תתקדמי את לא שווה אותם
בהצלחה...!
תתקדמי את לא שווה אותם
בהצלחה...!
לנתק קשר
שואל השאלה:
למי ששאל למה לא יצאתי אני הצאתי וכולם אמרו שאין להם זמן ובלבולי סכל עכשיו הם שם
למי ששאל למה לא יצאתי אני הצאתי וכולם אמרו שאין להם זמן ובלבולי סכל עכשיו הם שם
אנונימית
איזה חארות
^^לנתק קשר.
וואו הם דוחים ברמות, בטח את יודעת את זה
לדעתי תדברי איתם על זה
או שתנתקי קשר
לדעתי תדברי איתם על זה
או שתנתקי קשר
להעיף אותם בזריז
באותו הנושא: