7 תשובות
^בבקשה אל, זה לא סוף העולם, לכולנו מותר להנות לפעמים. אני בטוחה שאת מהממת כמו שאת.
לא דפקת
תחשבי שהיית אוכלת סלט עם יותר קלוריות- מה יותר שווה בעינייך? קוראסון שמספק את הרצון שלך או סלט שלא מספק את הרצונות שלך וסביר להניח שאחריו בכל זאת היית רוצה לאכול קוראסון.
הכל בסדר
בהצלחה בהמשך התהליך 3>
לא דפקת כלום אנחנו בני אדם יש לנו רצונות וזה בסדר גמור
לא דפקת את זה הכל טוב, מותר להנות מדי פעם גם מדברים שהם לא הכי בריאים שיש:) זה כל הקטע בתהליך, תמיד יהיו פעמים כאלה פשוט לזרום עם זה ולהנות משני הסוגים של האוכל, להתפקס באוכל בריא אבל כן להרשות לעצמך מדי פעם משהו שהוא לא בריא
שואל השאלה:
אוף אני פשוט שמנה
אני לא מצליחה לשמור אף פעם
אנונימית
לא דפקת שום דבר, מותר לך לפעמים.
הכל טוב לא דפקת כלום כל עוד זה חד פעמי
במקום להיות בגרעון קלורי יש לך עוד של 50 קלוריות סתם דוגמה..
וכדי לעלות / לרדת קילו צריך לשנות 3000-4000 קלוריות