התחברות הרשמה

זה בסדר שאני מורידה שיער ברגליים רק עם הקרם הזה?

כאילו אני שמה לשבע דקות מורידה ושוטפת עם סבון
24 בדצמבר 2022, 22:27
הסרת שיעררגלייםקרמים    
2 תשובות
כן ברור
ס
סטיפש2
כן זה בסדר
זה פשוט לא עושה טוב לעור
N
Nani:)
באותו הנושא:
אני לא מורידה שיער ברגליים/ידיים והעירו לי על זה.
מה אתם חושבים על בת שלא מורידה שיער ברגליים?
בנות זה מוריד לכן שלא מורידים שיערות ברגליים?
אני לא מורידה שיער ברגליים ובבית שחי זה עד כדי מוריד?
שאלה לבנות - בנים שמורידים שיער (ברגליים, בידיים, ובחזה) זה מוריד לכן או מעלה?
זה בסדר שאני מוריד לחברה שלי שיער והיא לי?
זה בסדר שאני לא מורידה שיערות בידיים?
אם אני מורידה עם פינצטה שיער מכל הגוף (רגליים ידיים ובת שחי) זה אומר שאני מזוכיסטית?
מוריד אם אני מוריד שיער ברגליים?
אם אני מוריד שיערות ברגליים ובחזה זה מוריד לכן ?
זה מוזר עם אני מורידה שיער ברגליים בפינצטה תוך כדי כזה שאני רואה טלוויזיה?