11 תשובות
גם היום וגם מחר!
תתקשרי
כן היא תשמח
כן
שואל השאלה:
אני לא רוצה להפריע לה בבישולים...
אנונימית
כן אני בטוחה שזה ישמח אותה ולא יפריע כי היא יכולה לדבר איתך בזמן שהיא מבשלת וגם היא יכולה לעצור ולדבר איתך
את לא תפריעי, היא תשמח
כן למה לא איזה נכדה טובה
אנונימית
כןן תתקשרי בטח
"אני רוצה להתקשר אבל אני לא יודעת אם זה יפריע"

הסיבה שאנשים מכינים מאכלים היא חברתית: כדי להתקרב. כדי שיהיה סביב מה להתאסף ולדבר. הרי אחרת הם יכולים להתקיים על לחם ומים. כלומר, הקשר איתך (ועם אחרים) זה הסיבה שלה לבשל. אם לא תתקשרי, יוצא שהבישול, שאמור להיות אמצעי להתקרבות, הופך להיות תואנה (מצידך) לריחוק. זה עיוות (ואכזריות).