5 תשובות
תשלח בוואצפ
@s
אולי כדאי לעשות מאמץ ולהתקשר? אני בטוחה שזה ישמח אותה...
בעיקרון היא תשמח הרבה יותר אם תתקשר, אבל אם זה קשה לך תכתוב לה בוואטסאפ


רק שעדיף טלגרם כי וואצאפ זה חרא!
עדיף שתתקשר היא תשמח יותר, אין לך מה להתבייש זאת סבתא שלך...
נסיך שמע תקשר הכי מכובד
אנונימית