10 תשובות
אני מדבר על זה,הם צוחקים עלינו בגלל השש מיליון אני מגיב להם בחזרה ורושם להם 11 מיליון עם דגל של סין
אל תשווה את זה לשואה בחיים יא ליצן, זה לא שואה, וכי לאףאחד לא אכפצ
כי לדעתי זה צודק
אנונימי
כי זה קורה כבר שנים
הרבה שנים ובתכלס? למה שלמישהו יהיה אכפת?

חוץ מזה שזאת סין, לא צריך להכניס את עצמנו למלחמה עכשיו במיוחד לא עם סין
לא משווים, זה באמת שואה
מה חשבתם שרק אנחנו עברנו שואה?^^^
יש שואה בסין ?
מה לעזאזעל??
לא נראה לי שיש עם שעבר את מה שהעם היהודי עבר באירופה וגם היום, על מה אתה מדבר בדיוק? תתקן אותי ותן עובדות היסטוריות
צודק צודק כי אנחנו היהודים עם ככ מיוחד
היו שואות אולי לא בגודל שלנו (לא בדקתי את הגודל) אבל היה
זה הגיע למצב שעמים שלמים נמחקו

זה שאנחנו עברנו משהו לא אומר שזה לא קורה במקום אחר או לא קרה
ובשביל מה אני צריך לתת לך עובדות היסטוריות פשוט לך תבדוק בעצמך -_-
כל מדינה רשאית לעשות ביושביה מה שתרצה ואף אחד לא התערב
הסיבה היחידה שהשואה נעצרה היא בגלל שהנאצים התחילו מלחמת עולם ועשו פשעי מלחמה ורצחו אנשים שבכלל לא היו בשטחיהם המקוריים.

סין לא עושה את זה וזה למה אף אחד לט עושה כלום. וממש לא מדובר בסדר גודל כזה שניתן להשוואה בכלל
אנונימי
סין היא מדינה סטריקט וגם אם למנהיגים אכפת מהעניין בוא תגיד לי מי ירצה להתעסק עם המדינה שחצי מהדברים שיש לך הגיע ממנה