5 תשובות
נכון, היה לנו צבא בלי כסף כמעט
עם קצת עזרה מהמדינות האחרות
וגם ממש עבדו קשה כדי שיהיה מספיק כסף
וגם ממש עבדו קשה כדי שיהיה מספיק כסף
היהודים? כי היה כסף.
הקרן הקיימת לישראל היא גוף מאוד עשיר, וגם אז היא הייתה די עשירה.
חוץ מזה, זה לא שצהל היה מאוד יעיל במלחמת העצמאות.
לא היה הרבה נשק ורוב הנשק שהיה זה מעודפי הנשק של מלחמת העולם שהם נמכרו מאוד בזול כי אף אחד לא היה צריך מליוני רובים יותר.
הקרן הקיימת לישראל היא גוף מאוד עשיר, וגם אז היא הייתה די עשירה.
חוץ מזה, זה לא שצהל היה מאוד יעיל במלחמת העצמאות.
לא היה הרבה נשק ורוב הנשק שהיה זה מעודפי הנשק של מלחמת העולם שהם נמכרו מאוד בזול כי אף אחד לא היה צריך מליוני רובים יותר.
זה היה באמת מאוד קשה, והצבא היה ממש מצומצם, היה תרומות מכול מיני נגידים, אבל הצבא באמת לא היה מפותח מחוסר תקציב
צה"ל הוא איחוד של הלח"י האצ"ל וההגנה, מחתרות שכבר לחמו פה נגד הבריטים וכו... רק היה צריך לחבר אותן
אנונימי