6 תשובות
זה לא בסדר, גנבה אף פעם לא פיתרון, צריך לפנות לביטוח לאומי או לעמותות שעוסקת בעזרה לנזקקים.
שואל השאלה:
מה לא בסדר^ כולם קמצנים לא יתנו לך, לרוב ככה זה בישראל.
מה לא בסדר^ כולם קמצנים לא יתנו לך, לרוב ככה זה בישראל.
לפי דעתי אם זה מצב של רעב ועוני אז כן
לא בסדר
לא בסדר
ניתן לבקש
ניתן לבקש
באותו הנושא: