16 תשובות
אולי הוא לא שם לב, תתקשר אליו
אנונימית
שואל השאלה:
היו מקרים שהוא היה מדבר בצ'אט עם מישהו אחר אבל אחריי זה הוא היה מתנתק ישר מהוואטסאפ, אתמול נניח הוא עשה לי סמן כנקרא על הודעה אחת שאני שלחתי לו, וגם בלילה הוא עשה סמן כנקרא וזה כי היה מאוחר
היו מקרים שהוא היה מדבר בצ'אט עם מישהו אחר אבל אחריי זה הוא היה מתנתק ישר מהוואטסאפ, אתמול נניח הוא עשה לי סמן כנקרא על הודעה אחת שאני שלחתי לו, וגם בלילה הוא עשה סמן כנקרא וזה כי היה מאוחר
אנונימי
יש מצב.. אל תשלח יותר כלום ואל תתקשר
אם הוא ירצה הוא יענה לך
אם הוא ירצה הוא יענה לך
שואל השאלה:
היום למשל הוא היה מחובר בוואטסאפ פעם אחת בשעה 21:55 ובפעם השנייה ב- 22:30 - וזה כנראה היה רק כדיי לראות מי שלח את ההודעה, ברוב הזמן הוא לא היה בוואטסאפ
היום למשל הוא היה מחובר בוואטסאפ פעם אחת בשעה 21:55 ובפעם השנייה ב- 22:30 - וזה כנראה היה רק כדיי לראות מי שלח את ההודעה, ברוב הזמן הוא לא היה בוואטסאפ
אנונימי
שואל השאלה:
אתמול כששלחתי לו הודעה בבוקר הוא עשה סמן כנקרא אבל ברוב הזמן הוא לא היה בוואטסאפ אבל גם בערב הספקתי לשלוח לו עוד אחת הודעה אבל הוא דיבר עם מישהו במשך 6 דקות והוא התנתק בשעה 19:01
אתמול כששלחתי לו הודעה בבוקר הוא עשה סמן כנקרא אבל ברוב הזמן הוא לא היה בוואטסאפ אבל גם בערב הספקתי לשלוח לו עוד אחת הודעה אבל הוא דיבר עם מישהו במשך 6 דקות והוא התנתק בשעה 19:01
אנונימי
סבבה אז אל תכתוב יותר כלום
אל תרדוף אחריו, אם הוא ירצה הוא יצור איך קשר. אם לא כנראה שהוא רוצה להיפרד
אל תרדוף אחריו, אם הוא ירצה הוא יצור איך קשר. אם לא כנראה שהוא רוצה להיפרד
שואל השאלה:
יש מצב שאוליי הוא גם מעדיף שלא להיכנס לשיחות שלי איתו כי אוליי נדנדתי לו יותר מדיי, אוליי שלחתי לו יותר מדיי הודעות ברצף כשהוא היה מחובר
יש מצב שאוליי הוא גם מעדיף שלא להיכנס לשיחות שלי איתו כי אוליי נדנדתי לו יותר מדיי, אוליי שלחתי לו יותר מדיי הודעות ברצף כשהוא היה מחובר
אנונימי
עדיין... אבל יומיים?
זה מוגזם
זה מוגזם
שואל השאלה:
מה שאני מתכוון לומר זה שרוב השיחות שלי איתו זה היה רק כשהוא היה רואה את הודעות פיזית, לפעמים הוא עושה גם סמן כנקרא
מה שאני מתכוון לומר זה שרוב השיחות שלי איתו זה היה רק כשהוא היה רואה את הודעות פיזית, לפעמים הוא עושה גם סמן כנקרא
אנונימי
שואל השאלה:
דרך אגב, גם היו מקרים שזה רק יומיים אבל בסוף הוא היה חוזר ומסתכל על ההודעות שהייתי שולח לו והוא היה גם עושה סמן כנקרא כשצריך
דרך אגב, גם היו מקרים שזה רק יומיים אבל בסוף הוא היה חוזר ומסתכל על ההודעות שהייתי שולח לו והוא היה גם עושה סמן כנקרא כשצריך
אנונימי
שואל השאלה:
אני שוקל גם להתקשר אליו בערב ואף פעם לא התקשרתי אליו וזו לפחות תהיה הפעם הראשונה, אוליי הוא יענה לי, עדיף? ולפחות כל הזמן עד השיחה אני פשוט לא אשלח יותר הודעות
אני שוקל גם להתקשר אליו בערב ואף פעם לא התקשרתי אליו וזו לפחות תהיה הפעם הראשונה, אוליי הוא יענה לי, עדיף? ולפחות כל הזמן עד השיחה אני פשוט לא אשלח יותר הודעות
אנונימי
לא. תפסיק לרדוף אחריו
תהיה קצת קשה להשגה
שואל השאלה:
בד"כ הוא גם לא חוזר אליי כי אין לו כבר מה לספר לי ואני גם מזהה את זה ואז כבר לא נותרת לי האופצייה של להיות קשה להשגה, כי להיות קשה להשגה אני מסוגל וגם הוא מסוגל
בד"כ הוא גם לא חוזר אליי כי אין לו כבר מה לספר לי ואני גם מזהה את זה ואז כבר לא נותרת לי האופצייה של להיות קשה להשגה, כי להיות קשה להשגה אני מסוגל וגם הוא מסוגל
אנונימי
שואל השאלה:
וגם כשאני מבין שאני שולח לו יותר מדיי הודעות, ישר אני מפסיק לשלוח לו הודעות כדיי לתת לו זמן לראות אותם וכשאני מפסיק ישר לשלוח לו את ההודעות, אני ישר גם מפסיק לרדוף אחריו
וגם כשאני מבין שאני שולח לו יותר מדיי הודעות, ישר אני מפסיק לשלוח לו הודעות כדיי לתת לו זמן לראות אותם וכשאני מפסיק ישר לשלוח לו את ההודעות, אני ישר גם מפסיק לרדוף אחריו
אנונימי
שואל השאלה:
אוליי הוא גם מנסה לקחת הפסקה מהיחסים או שהוא מנסה לרמוז לי שהוא רוצה להיפרד ממני בעקיפין בגלל שעדיין אין לו את המוטיבציה להגיד לי את זה ישירות בגלל שהוא פשוט מפחד מהתגובה שלי? אני חושב מחר להתקשר אליו ולדבר איתו בטלפון ברגע שהוא מחובר ואני והוא נוכל לסכם את הקשר שלנו ואחריי זה לדבר על השאלה של "איך ממשיכים מכאן?" והאם הוא מרגיש שהוא גם כבר פחות מעוניין בקשר ואם הוא שקל אוליי לקחת הפסקה או להיפרד - ובמידה והוא יגיד שכן, אני והוא נוכל לקיים מפגש פנים מול פנים ואחריי זה נוכל להיפרד כידידים (ואני מוגדר כחבר טוב שלו ואני גם מגדיר אותו כך ולפעמים גם הייתי שולח לו הודעות של מה שאני עוד הייתי עושה בעתיד וכמובן שלא את הכל).
אוליי הוא גם מנסה לקחת הפסקה מהיחסים או שהוא מנסה לרמוז לי שהוא רוצה להיפרד ממני בעקיפין בגלל שעדיין אין לו את המוטיבציה להגיד לי את זה ישירות בגלל שהוא פשוט מפחד מהתגובה שלי? אני חושב מחר להתקשר אליו ולדבר איתו בטלפון ברגע שהוא מחובר ואני והוא נוכל לסכם את הקשר שלנו ואחריי זה לדבר על השאלה של "איך ממשיכים מכאן?" והאם הוא מרגיש שהוא גם כבר פחות מעוניין בקשר ואם הוא שקל אוליי לקחת הפסקה או להיפרד - ובמידה והוא יגיד שכן, אני והוא נוכל לקיים מפגש פנים מול פנים ואחריי זה נוכל להיפרד כידידים (ואני מוגדר כחבר טוב שלו ואני גם מגדיר אותו כך ולפעמים גם הייתי שולח לו הודעות של מה שאני עוד הייתי עושה בעתיד וכמובן שלא את הכל).
אנונימי
באותו הנושא: