7 תשובות
אולי אין לו אינטרנט כרגע או שזה סתם עושה בעיות לפעמים
אין לו קליטה
אולי הטלפון שלו על מצב טיסה או מכובה
אין לו אינטרנט
שואל השאלה:
אז כשיהיה לו אינטרנט זה ישלח לו את ההודעה?
שואל השאלה:
אתן בטוחות?
כי זה עדיין מראה לי וי אפור אחד, ושלחתי לו את ההודעה אתמול באיזה 11 בבוקר

זה יכול להיות רק שאין לו קליטה?
כי אני כן רואה אתה התמונת פרופיל שלו ואת הסטטוס שלו
באותו הנושא: