10 תשובות
כלום לדעתי
לא הייתי מתנגדת ליותר כסף חוץ מזה אני סבבה
שהייתי פחות מנסה ומתעקשת על אנשים שלא שווים אותי
להיות בלי סטיפס ולחיות את המציאות שלי מבלי לברוח ממנה כל הזמן
להפסיק עם ה overthinking
כל העבר שלי בעיקרון
להפסיק עם הoverthinking אני מניח
הייתי רוצה לראות טוב בלי משקפיים ושסבא שלי יהיה בריא וכסף להורים ובריאות לכןלם