8 תשובות
אני חושב יותר מדי מה להגיד
מרגיש שזה פוגע בי באיזשהו אופן
מרגיש שזה פוגע בי באיזשהו אופן
ביישנות יתר
היפראקיטיבית
וואו, לגמרי
אבל מוזיקלית זה מאוד יעיל
וואו, לגמרי
אבל מוזיקלית זה מאוד יעיל
היפראקיטיבית ואני חושבת יותר מדי מה להגיד ליפני שאני אומרת אותו
להתערב בשיחות שאני לא קשורה אליהם
אכפת לי יותר מידי ממה שחושבים עליי
אני overthinker רצח וזה רק פוגע בי
למרות שלפעמים אני פשוט מתחיל לחשוב בעצמי על איך הטוסטר מתחמם אז זה לא כזה נורא
למרות שלפעמים אני פשוט מתחיל לחשוב בעצמי על איך הטוסטר מתחמם אז זה לא כזה נורא
חוסר טאקט
ציניות יתר
לא מראה רגשות
ויותר מידי מודעות עצמית
ציניות יתר
לא מראה רגשות
ויותר מידי מודעות עצמית
באותו הנושא: