8 תשובות
להתערב בשיחות שאני לא קשורה אליהם
אני חושב יותר מדי מה להגיד
מרגיש שזה פוגע בי באיזשהו אופן
ביישנות יתר
היפראקיטיבית
וואו, לגמרי
אבל מוזיקלית זה מאוד יעיל
היפראקיטיבית ואני חושבת יותר מדי מה להגיד ליפני שאני אומרת אותו
אני overthinker רצח וזה רק פוגע בי

למרות שלפעמים אני פשוט מתחיל לחשוב בעצמי על איך הטוסטר מתחמם אז זה לא כזה נורא
אכפת לי יותר מידי ממה שחושבים עליי
חוסר טאקט
ציניות יתר
לא מראה רגשות
ויותר מידי מודעות עצמית