10 תשובות
אממ לא יודע
כי האלה בגילך מפחדים להתחיל איתך?
להתחיל איתך?
אוי זה היה טוב אם הייתי בן 13
שואל השאלה:
^^^אז למה ענית
אנונימית
לא יודע למה הם קוראים לך מכוערת אבל זה שבני 40 פונים אלייך נשמע טיפה כמו פדופיליה חחח
שואל השאלה:
תקשיבו אבל זה ממש מוזר כאילו בנים בגיל שלי לא רואים אותי ממטר אבל כאילו גברים מבוגרים יותר תמיד מחמיאים לי
אנונימית
יכול להיות שאת קטנה מדי או שהם חושבים משהו שאני לא רוצה לומר
שואל השאלה:
^^^ מקסים אבל אני על אנונימי בכוונה
אנונימית
כי הם סוטים והם מתחילים עם כל בחורה
אולי סטנדרט היופי לפני 20 שנה היה שונה לבנות בגילך ובגלל זה זקנים יותר חושבים שאת יפה לעומת בנים בגילך