7 תשובות
את לא יכולה להפוך את זה לא להיות מביך נראה לי
זה פשוט לוקח זמן עד שמרגישים בנוח
זה פשוט לוקח זמן עד שמרגישים בנוח
שואל השאלה:
לא קשור לזמן
אני מרגישה מביך גם עם המשפחה שלי
לא קשור לזמן
אני מרגישה מביך גם עם המשפחה שלי
אנונימית
זה לא מביך אלא אם כן את הופכת את זה למביך
נסי להבין למה בעינייך הסיטואציות מביכות
נסי להבין למה בעינייך הסיטואציות מביכות
שואל השאלה:
אני יודעת^
ישלי פשוט חרדה ועוד מלא בעיות נפשיות ככה שקשה לי להרגיש בנוח ליד אנשים
אני יודעת^
ישלי פשוט חרדה ועוד מלא בעיות נפשיות ככה שקשה לי להרגיש בנוח ליד אנשים
אנונימית
לדעתי קשרים עם אנשים ובכללי סיטואציות בחיים הופכות לפחות מביכות ככל שאת צוברת יותר ניסיון עם אותם אנשים (או סיטואציות).
לי אישית עזר כשישבתי ודיברתי עם מישהי שהיה בינינו סיטואציה מורכבת והיינו בסדר גמור אחר כך
לי אישית עזר כשישבתי ודיברתי עם מישהי שהיה בינינו סיטואציה מורכבת והיינו בסדר גמור אחר כך
לעשות דברים ששניכם אוהבים יחד, לצאת למקומות ששניכם אוהבים ומרגישים בנוח באיזור, לעשות שיחות נפש כדי להתחבר על הצד הרגשי אחד לשני, לשתף אותו בזה שיש דברים שמביכים אותך. תקשורת תעזור המון, אם הוא בן אדם מכיל ומבין (בדרך כלל מרגישים את זה על ההתחלה עם איזה סוג אדם את מדברת) הוא יבין את זה ויבוא לקראתך, ישתף אותך גם אם לא נוח לו ואז לאט לאט אתם תתחילו להרגיש יותר בנוח אחד ליד השני.
לדעתי
פשוט לפני כל סיטואציה תגידי פאק איט ותעשי מה שאת רוצה
תפתחי את המחשבה שלך ותביני שהאם עוד שבוע, מישהו בכלל יזכור מה עשית? מה אכלת? מה אמרת?
עוד שנה? זה יהיה רלוונטי?
אם לא, מה אכפת לך לעשות את זה? אנשים לא רואים את זה מביך כמו שאת רואה את זה
תחשבי שאם מישהו היה עושה אותו דבר מולך, האם היית חושבת שהוא מוזר או חי את החיים בכיף?
פשוט לפני כל סיטואציה תגידי פאק איט ותעשי מה שאת רוצה
תפתחי את המחשבה שלך ותביני שהאם עוד שבוע, מישהו בכלל יזכור מה עשית? מה אכלת? מה אמרת?
עוד שנה? זה יהיה רלוונטי?
אם לא, מה אכפת לך לעשות את זה? אנשים לא רואים את זה מביך כמו שאת רואה את זה
תחשבי שאם מישהו היה עושה אותו דבר מולך, האם היית חושבת שהוא מוזר או חי את החיים בכיף?
באותו הנושא: