18 תשובות
תראי את עצמך בהשתקפות את נראת בהירה? אז מה זה הופך אותך? לשחומה? מה זה משנה אני מכיר ממרוקו בהירים ומעוד עדות בהירים,
מבחינה גנטית הכוונה?
יעני הגזע האירופאי הלבן?
באירופה יש לא מעט לא בהירים אז בטח הכוונה הגזע הגרמני הלבן?
(שגם בו זה לא בהכרח תמיד המכלול)
בכל אופן תלוי אם את באמת יהודיה גנטית אז את לא אירופאית ואת כנראה תהיי יותר קרובה גנטית ליהודי אתני ממרוקו מאשר לגוי גרמני
מבחינה גנטית הכוונה?
יעני הגזע האירופאי הלבן?
באירופה יש לא מעט לא בהירים אז בטח הכוונה הגזע הגרמני הלבן?
(שגם בו זה לא בהכרח תמיד המכלול)
בכל אופן תלוי אם את באמת יהודיה גנטית אז את לא אירופאית ואת כנראה תהיי יותר קרובה גנטית ליהודי אתני ממרוקו מאשר לגוי גרמני
שואל השאלה:
זה ממש לא מה שהתכוונתי ומזה לא הכיוון
זה ממש לא מה שהתכוונתי ומזה לא הכיוון
אנונימית
אז מה הכוונה מה הסטריוטיפ? אז אולי מניח שלבן
לרוב כשאומרים white
הכוונה היא למישהו נוצרי, לבן, אירופאי/אמריקאי
אז לא יודעת
לא חושבת שצריך בכלל להשתמש בסטריוטיפים וכל הבולשיט הזה
כל הבלגן של שחור לבן זה בארה"ב וממש אל קשור לישראל כי אין אפלייה נגד הלבנים nor השחורים
לא חקרתי אבל אגיד מה הבנתי, יש שם את הblm ושוטרים שלא במקום או משהו כזה
וכאילו יש אפלייה לשחורים למרות שאין ממש אבל יש
משהו הזוי
וזה התפרסם בטיקטוק כי יש שם הרבה אמריקאיים
אבל יש לנו בישראל מספיק בעיות לשחק איתם ומספיק סטריוטיפים
אז אין צורך בעוד
הכוונה היא למישהו נוצרי, לבן, אירופאי/אמריקאי
אז לא יודעת
לא חושבת שצריך בכלל להשתמש בסטריוטיפים וכל הבולשיט הזה
כל הבלגן של שחור לבן זה בארה"ב וממש אל קשור לישראל כי אין אפלייה נגד הלבנים nor השחורים
לא חקרתי אבל אגיד מה הבנתי, יש שם את הblm ושוטרים שלא במקום או משהו כזה
וכאילו יש אפלייה לשחורים למרות שאין ממש אבל יש
משהו הזוי
וזה התפרסם בטיקטוק כי יש שם הרבה אמריקאיים
אבל יש לנו בישראל מספיק בעיות לשחק איתם ומספיק סטריוטיפים
אז אין צורך בעוד
לעולם היהודים לא היו נחשבים אירופאים ובגלל זה תמיד נרדפנו.. נכון שרוב האשכנזים לא נראים מזרחים (אפילו שיש כאלה שכן!) אבל אף פעם לא הינו חלק מהעמים האירופאיים..
white זה סתם הגדרה מוזרה ולרוב היא מתייחסת לאירופאים גויים או אמריקאים.. בגלל זה אני לא חושב שאנחנו נכללים בהגדרה של white כי לאורך ההיסטוריה אף פעם לא היינו כאלה
white זה סתם הגדרה מוזרה ולרוב היא מתייחסת לאירופאים גויים או אמריקאים.. בגלל זה אני לא חושב שאנחנו נכללים בהגדרה של white כי לאורך ההיסטוריה אף פעם לא היינו כאלה
אנונימי
על פי הנאצים והנאו נאצים - לא
^ בכללי לא אז מה אתה בא להגיד בוא נתבולל ונטמע בין העמים הלבנים ? אייכמן בעצמו (כזכור לי) טען שהסיוט הגדול שלו זו מדינתנו מבחינת הקטע שעכשיו הגזע שלנו מקים את עצמו מחדש ואם איני טועה אפילו היטלר טען בספרו שהמצפון הוא המצאה יהודית והמלחמה על השליטה בעולם היא בינו ליהודים
קצת נסחפת לדעתי כי לא אמרתי שום דבר מעבר ^
^ עכשיו קורא את זה שוב ואולי יכולתי לנסח את זה אחרת אבל תסתכל רגע שוב על התגובה שלך אתה כותב "על פי" אז מה הקונוטציה והאסוציאציה שיכולה להשתמע מי זה?(למרות שזה גם יכול להיות רמיזה לכיוונה אם יש הזדהות איתם שהם נגד אבל עדיין d)אני גם רואה לא מעט פעמים את ההשוואות האלה אבל בסדר אחי אם זה לא הכוון ובכללי אז הכל טוב
הכוונה שלי היא שמי שחושב במונחים של גזעים בקטע חברתי הוא לא יותר מנאצי.
המקרה היחידי שזה מוצדק זה ברפואה כי שם כן יש סיווג לגזעים (גם לבנים ולשם גם משייכים את האשכנזים)
המקרה היחידי שזה מוצדק זה ברפואה כי שם כן יש סיווג לגזעים (גם לבנים ולשם גם משייכים את האשכנזים)
לא אחי, לחשוב במושגים אתנים זה לא בהכרח נאצי כנדמה כי גם יכול להטען שכמו שתגיד שאם אכלת המבורגר אתה רוצח,ויודע מה היגיון יותר הגיוני מי זה,השמאל יצר את התנועה שנקראת "לאום" הלא כך?
השמאל יצר את הפאשיזם?
(במידה ותטען שלא אשלח לך בלי נדר קישור שמסביר שמקור הפאשיזם הוא בשמאל) נאציזם וקומוניזם מקורם בשמאל הסוציאליסטי ואימפריאליסטיות גויית זה שמאל..
והרגע לפני שאני שולח את התגובה ניסיתי לחפש את מה שציינת ונתקלתי במאמר לגבי משהו בסגנון "הגזענות ברפואה" ורפרפתי ולא ראיתי את מה שציינת רבל זה לא בהכרח רלוונטי עדיין אם תראה בלא מעט מחקרי די אן איי שאין לי בעיה לשלוח לך מקורות (שנחקרו גם בארץ וגם בעולם) היהודים האתנים קשורים וקרובים אחד לשני יותר גנטי מאשר לעמים מסביבם בסופו של דבר השאלה היא מה התרבות היותר פרודאקטיבית שיכולה יותר לקדם את האנושות שהרי אנחנו לא בהכרח תמיד אקסלוסיבים רק ליהודים אלא ניתן לעבור תהליך גיור אפשר להאמין בשבע מצוות נוח ולקיימם,אבל אם נילך בדרך החילונית ונאורה של אירופה שהיתה קיימת מאז ומעולם
(ראה ערך אדריאן ומה הנטייה שלו,ראה ערך איך התרבות הנשית של היוונים והרומאים מיתגה את עצמה ובמה בדיוק זה שונה מהחושפנות כיום?) בכל אופן אני חושב שזה נכון שנתבדל ונראה אץ עצמנו כאנחנו ונקדם את זה גם בעולם את התרבות שלנו.
במידה ואתה סבור אחרת אז אני באמת שמנסה להבין את ההיגיון בלהשאר כאן? למה לא לעבור לארצות הברית או קנדה או אוסטרליה(אפשר להשיג דרכון וטיעון המשפחה והחיים שלי פה מתחילים למצות את עצמם שם יש ערבוב אתני גדול והתרבות החילונית כנדמה שולטת שם אז למה לא שם?)
השמאל יצר את הפאשיזם?
(במידה ותטען שלא אשלח לך בלי נדר קישור שמסביר שמקור הפאשיזם הוא בשמאל) נאציזם וקומוניזם מקורם בשמאל הסוציאליסטי ואימפריאליסטיות גויית זה שמאל..
והרגע לפני שאני שולח את התגובה ניסיתי לחפש את מה שציינת ונתקלתי במאמר לגבי משהו בסגנון "הגזענות ברפואה" ורפרפתי ולא ראיתי את מה שציינת רבל זה לא בהכרח רלוונטי עדיין אם תראה בלא מעט מחקרי די אן איי שאין לי בעיה לשלוח לך מקורות (שנחקרו גם בארץ וגם בעולם) היהודים האתנים קשורים וקרובים אחד לשני יותר גנטי מאשר לעמים מסביבם בסופו של דבר השאלה היא מה התרבות היותר פרודאקטיבית שיכולה יותר לקדם את האנושות שהרי אנחנו לא בהכרח תמיד אקסלוסיבים רק ליהודים אלא ניתן לעבור תהליך גיור אפשר להאמין בשבע מצוות נוח ולקיימם,אבל אם נילך בדרך החילונית ונאורה של אירופה שהיתה קיימת מאז ומעולם
(ראה ערך אדריאן ומה הנטייה שלו,ראה ערך איך התרבות הנשית של היוונים והרומאים מיתגה את עצמה ובמה בדיוק זה שונה מהחושפנות כיום?) בכל אופן אני חושב שזה נכון שנתבדל ונראה אץ עצמנו כאנחנו ונקדם את זה גם בעולם את התרבות שלנו.
במידה ואתה סבור אחרת אז אני באמת שמנסה להבין את ההיגיון בלהשאר כאן? למה לא לעבור לארצות הברית או קנדה או אוסטרליה(אפשר להשיג דרכון וטיעון המשפחה והחיים שלי פה מתחילים למצות את עצמם שם יש ערבוב אתני גדול והתרבות החילונית כנדמה שולטת שם אז למה לא שם?)
נשאר רק לרחם עליך ^
^ לרדת לירידות כשאין מה לענות? טיפוסי .. דבר איתי כשתצא מהאשליה הסוציאליסטית שלך חבוב ועשה טובה אל תגרור את כל העם איתך מספיק היה את קובה ברית המועצות וצפון קוריאה ובכללי כנראה כדי להבין איך הדברים האלה בדרך כלל מסתיימים
ואיך קבעת שאני שמאלני? ^
מכלול דברים אבל הכיוון הכללי של הטיעונים שלך שהם גזענים כשלעצמם אבל לא בשביל לתת ליהדות לגיטימחיה אלא יותר בכיוון של דה לגיטימציה ובאמת יותר מידי נקודות מה שאתה מציין פה יש בו יותר מידי קווי דימיון של טיעונים של שמאלנים ולא בהכרח קבעתי אבל נראה שזה הכיוון
אני רואה על פי ההיסטוריית הודעות שלך שאתה מחפש שמאלנים פשוט... טעות בכתובת ורחמים
^חבוב עדיין לא הבנתי מאיפה בהכרח נובעים הרחמים ועם דיבור כזה אני לא חושב שהביטוי הוא פשוטו כמשמעו ממה שאתה ממשיך לחזור שוב ושוב ,ולשם הנקודה בדקתי בעצמי הרגע את ההיסטוריה ואפשר לראות רק את התגובות שקיבלתי בהם פרחים ולא בהכרח את כל המכלול אבל גם שם הגבתי על מכלול דברים ולא בדיוק בהכרח "חיפשתי שמאלנים" כל טוב.
שואל השאלה:
אם אפשר להפסיק להתווכח על זה פה תודה
אם אפשר להפסיק להתווכח על זה פה תודה
אנונימית
באותו הנושא: