11 תשובות
שואל השאלה:
אז אנחנו לא שייכים לפה?
אז אנחנו לא שייכים לפה?
אנונימית
ברור שאנחנו שייכים. זאת הארץ שלנו
^^בטח שכן, היינו כאן בא"י ואז יצאנו לגלות והיהודים התפזרו ברחבי העולם ועכשיו חזרנו לארץ שלנו
שואל השאלה:
אני בתסביך קשה
תסבירו לי
אמרתם שחלק מהיהודים באו מאירופה אבל אנחנו שייכים לפה? מה?
אני בתסביך קשה
תסבירו לי
אמרתם שחלק מהיהודים באו מאירופה אבל אנחנו שייכים לפה? מה?
אנונימית
כן חלק מהם וחלק באו ממרוקו ומאתיופיה
בואי אני אסביר לך בפרטי
אלוקים הבטיח את ארץ ישראל לאברהם והיו לו שתי בנים
יש על ויצחק וכתוב "ביצחק יקרא לך זרע"
שלא יתבלבלו אנשים ויחשבו שגנבנו מישמעאל חלילה.
ואחר כל מוזכרים בצורה עוד הרבה פעמים שהשם הבטיח ליצחק את הארץ אחרי שאברהם נפטר וליעקב (שבעצם מכל אלה נולדו עם ישראל)
ואז קיבלנו את התורה במעמד הר סיני ונהיינו עם והלכנו לארץ שהשם הבטיח לנו - ארץ ישראל.
ההיסטוריה של מדינת ישראל אמנם התחילה לפני 70 ומשהו שנה אבל ההיסטוריה של העם היהודי ושל ארץ ישראל התחילה לפני שקמו אנשים אחרים שטענו שהארץ הזאת שלהם.
זה שכבשו את הארץ שלנו והגלו אותנו לכל מיני מקומות בעולם (אירופה, אפריקה, אסיה וכו)
לא אומר שמשם באנו
יש על ויצחק וכתוב "ביצחק יקרא לך זרע"
שלא יתבלבלו אנשים ויחשבו שגנבנו מישמעאל חלילה.
ואחר כל מוזכרים בצורה עוד הרבה פעמים שהשם הבטיח ליצחק את הארץ אחרי שאברהם נפטר וליעקב (שבעצם מכל אלה נולדו עם ישראל)
ואז קיבלנו את התורה במעמד הר סיני ונהיינו עם והלכנו לארץ שהשם הבטיח לנו - ארץ ישראל.
ההיסטוריה של מדינת ישראל אמנם התחילה לפני 70 ומשהו שנה אבל ההיסטוריה של העם היהודי ושל ארץ ישראל התחילה לפני שקמו אנשים אחרים שטענו שהארץ הזאת שלהם.
זה שכבשו את הארץ שלנו והגלו אותנו לכל מיני מקומות בעולם (אירופה, אפריקה, אסיה וכו)
לא אומר שמשם באנו
עם ישראל היה בארץ ישראל לאורך כל ההיסטוריה
מבראשית ועד היום
בתקופות בית המקדש אחרי שהוא נהרס והוחרב, היהודים הוגלו לכל העולם.
היום (לפני 70 שנה) התחלנו לחזור לארץ אבותינו אחרי הגלות ולעלות לארץ ישראל.. ודרך אגב תמיד היו יהודים בארץ גם כשרוב היהודים התפזרו בעולם תמיד היו כאלה שנשארו פה.
אברהם יצחק ויעקב חיו בארץ הזאת ונקברו פה
זאת הארץ שלנו, זאת הארץ שהקב"ה הבטיח לנו.
אנחנו שייכים לפה.
מבראשית ועד היום
בתקופות בית המקדש אחרי שהוא נהרס והוחרב, היהודים הוגלו לכל העולם.
היום (לפני 70 שנה) התחלנו לחזור לארץ אבותינו אחרי הגלות ולעלות לארץ ישראל.. ודרך אגב תמיד היו יהודים בארץ גם כשרוב היהודים התפזרו בעולם תמיד היו כאלה שנשארו פה.
אברהם יצחק ויעקב חיו בארץ הזאת ונקברו פה
זאת הארץ שלנו, זאת הארץ שהקב"ה הבטיח לנו.
אנחנו שייכים לפה.
אנונימית
יהודים באים מכל מקום, חלק גם מאירופה
חלקם
כן.. האשכנזים לפחות..
באותו הנושא: