17 תשובות
הלבוש נראלי
ילדים שהולכים לסנטר
הלבוש והמראה הולכים לסנטר שומעים שירים כבדים
^^בכלל לא וממש מפתיע אותי שקיבלת על זה פלוסים.
אלה ילדים שהולכים לסנטר והחברה הפכה את זה למשהו אחר.
חיחי, מינוסים. קבלו את האמת.
^^לא כל בילדי סנטר חותכים ורידים
ואלה שכן לא עושים את זה כי הם ילדי סנטר הם עושים את זה כי הם עוברים תקופה קשה
ולא מצליחים להתמודד איתה
אף פעם לא הסנתי את הבדיחה המגעילה הזאת
ילדים שמסתובבים הרבה בסנטר
כולכם טועים... קודם, שיער ארוך עינין של סגנון, אנימה וזה? אין לי בעיה איתה וזה משהיו שלא הופך אותך לילד סנטר

אבל דיכאון, ורידים וזה זה דוקא כן
^אתה מקבל פלוסים כי זה נהיה טרנד להגיד את הדברים האלה
הם לא נכונים בשום צורה ולפני שתחשבו שאני ילדת סנטר בחיים לא דרכתי שם ורק בגלל שאני הולכת עם צמידים על הידיים ומכנס שחור אנשים צועקים לי ברחוב ילדת סנטר
דיכאון ורידים זה ילד סנטר?
בואו נבהיר את זה
ילד סנטר=ילד שנמצא הרבה בסנטר
דיכאון לא הופך אותך לילד סנטר ולחתוך ורידים לא הופך אותך לילד סנטר
כי זאת הדעה שלהם^
המראה והסגנון לבוש
וגם הדיכאון והורידים דעה זאת דעה
זה לא עניין זה דעה
עובדתית ילד סנטר זה ילד שנמצא הרבה בסנטר
נושאי מחלה.
אז אצלנו עובדתית זה המראה
^^^ נכון מאוד
פורי קידס
אני זוכרת שמישהו אמר לי פעם שזה היה כינוי לכל הילדים עם הבעיות שהיו מעיפים מבית ספר פעם והיו הולכים לסנטר
וזה שאתם מתייחסים לדיכאון ופגיעה עצמית בצורה הזאת זה מזעזע
כבר שאלתם לא יגיע לחמות