7 תשובות
ילד שמבקר בדיזנגוף סנטר ולובש שחור אני יודעת
אימו מתל אביב
אימו מתל אביב
לבושים שחור
לא חברותיים
מפחידים
לרוב קשורים ולובשים לדברים מפחידים כמו גולגלות ודברים כאלו
זו לא דעתי אבל זו הסטיגמה.
לא חברותיים
מפחידים
לרוב קשורים ולובשים לדברים מפחידים כמו גולגלות ודברים כאלו
זו לא דעתי אבל זו הסטיגמה.
^^ ברה בסנטר יש יותר צאחלות מהחיים שלי.
^^ דיי דיי אין לי כוח,
ילד סנטר זה בעיקר לבוש. כמו שיש מלא שמחשיבים צאחלה כלבוש אז ככה זה גם ילדי סנטר.
יש חלק שהאופי שלהם משותף אבל זה אחוז נמוך.
ילד סנטר זה בעיקר לבוש. כמו שיש מלא שמחשיבים צאחלה כלבוש אז ככה זה גם ילדי סנטר.
יש חלק שהאופי שלהם משותף אבל זה אחוז נמוך.
ילד שהולך הרבה לסנטר.
אממ וואי
מישהו אימו כזה מפחיד
אבל יש חמודים
בין היתר
אהה ובא לדיזינגוף
נו סתם מישהו מתא
ולובשים דברים מיוחדים
לא התכוונתי בקטע טוב
טוב עזבו אין לי שמץ אבל בעיקר מישהו שבא כל היום לדיזינגוף
מישהו אימו כזה מפחיד
אבל יש חמודים
בין היתר
אהה ובא לדיזינגוף
נו סתם מישהו מתא
ולובשים דברים מיוחדים
לא התכוונתי בקטע טוב
טוב עזבו אין לי שמץ אבל בעיקר מישהו שבא כל היום לדיזינגוף
אנונימית
החברה מגדירה כל בנאדם שלובש שחור כילד סנטר אז זה כנראה