6 תשובות
לגלח בידיים זה ממש לא כדאי אבל בשאר הגוף זה בסדר
לא נורא בכלל מגלחת כבר שנים
לא היה הבדל אומרת את זה מניסיון
שואל השאלה:
ואם אני עושה חד פעמי? עדיין משמעותי?
אנונימית
יצמח לך יותר מהר ובולט
לא יראו הבדל פשוט תצטרכי לעשות ידיים יותר פעמים
לגלח בידיים ממש לא כדי