6 תשובות
לגלח בידיים זה ממש לא כדאי אבל בשאר הגוף זה בסדר
לא נורא בכלל מגלחת כבר שנים
לא היה הבדל אומרת את זה מניסיון
לא היה הבדל אומרת את זה מניסיון
שואל השאלה:
ואם אני עושה חד פעמי? עדיין משמעותי?
ואם אני עושה חד פעמי? עדיין משמעותי?
אנונימית
יצמח לך יותר מהר ובולט
לא יראו הבדל פשוט תצטרכי לעשות ידיים יותר פעמים
לגלח בידיים ממש לא כדי
באותו הנושא: