התחברות
הרשמה
אני עושה שעווה בידיים קבוע ותמיד נשארות מעט שערות, איך לעשות שזה יהיה לגמרי חלק?
17 באוקטובר 2021, 19:48
הסרת שיער
שעווה
2 תשובות
פינצטה או לגלח קצת אני מניחה
ל
לא ליז
תעברי על החלק שנשאר שערות שוב..
Yarden
באותו הנושא:
אני עושה מחר פעם ראשונה שעווה בידיים!!
הלפפ אני עושה שעווה בידיים וזה לא מוציא כלום
אם אני עושה שעווה בידיים עוד שעה אז בערב אני יכולה ללכת למקלחון שיזוף?
למה תמיד אחרי שאני עושה שעווה בידיים אז יש לי מלא נקודות אדומות כאלה על הידיים?
שעווה בידיים כואב? אני עושה לבד
אם אני עושה עכשיו שעווה בידיים אני יכולה לצאת החוצה ב2 וחצי?
אני בדרך כלל עושה שעווה בידיים, ויום אחד
שעווה בידיים זה כואב ? שאני עושה שעווה בפנים זה לא כואב לי אבל בידיים זה כואב?
מה עדיף שעווה או גילוח ( לרגליים) ואתן מגלחות / עושות שעווה בידיים?
שעווה עושה קוצים בידיים?
אם אני עושה שעווה בידיים ורגלים תוך כמה זמן השיערות צומחות חזרה?