10 תשובות
יש חוק
לתת מחווה על השירות
יש כאלה שנותנים כי נתנו להם שירות טוב
כי המשכורת של מלצרים זה קצת כסף
שואל השאלה:
כאילי הם כבר צריכים לתת שירות טוב זאת העבודה שלהם שמשלמים להם אליה
תגובה ראשונה- מה הקשר חוק?
לשאלה- זה נהוג לתת לה טיפ על העבודה הטובה
שואל השאלה:
במשכורת של קופעים זה גם קצת כסף ולהם לא נותנים טיפים או של עובדי מפעל
שואל השאלה:
זה פשוט לא שווה לתת להם טיפ
כי לפעמים חוץ מהשירות שאותו הם מחוייבים לתת יש כמה בונוסים שהופכים את השירות לנעים יותר או חוויתי מהרגיל שגורם ללקוחות לתחושה ממש נעימה והם רוצים לפרגן על כך. בין אם זה היחס החם , או המהירות של ההגשה / עזרה ועוד דברים שגורמים ללקוחות להנות פלוס
כדי שיקבלו כסף
המשכורת שלהם מאוד נמוכה
ובעיקר אם נתנו שירות טוב