9 תשובות
כי לפעמיים יוצא יקר או שיש כאלו קמצנים
שואל השאלה:
לא חובה אבל כל בן אדם מעל גיל 16 שבא לשבת במסעדה יודע שמצפים ממנו להשאיר לפחות 10% זה משהו בסיסי אם מישהו בא למסעדה ויושב ושם כסף שייקח בחשבון שיש גם שירות
אנונימי
שואל השאלה:
תיקני הבנת מה אני מתכוון
אנונימי
יכול להיות מלא סיבות.
אולי אין לו כסף אבל הוא כן רוצה לפנק את עצמו,
אולי השירות לא היה טוב,
וזה שבארץ מצופה זה לא אומר שחייבים, ואולי בכלל סתם הוא לא אוהב את התרבות הזאת של הטיפים
שואל השאלה:
סבבה אבל אם לא היה טיפים לא היה מלצרים בארץ
אנונימי
אולי אין להם מספיק כסף או שהם לא רוצים לבזבז יותר מידי
אה שתוק מה זה חובה להשאיר טיפ היום?
אני משאירה 20 אחוז כל פעם, אם היה שירות טוב 20 אחוז אם לא ככ אז 15-10.

מה שמגיע מגיע
אם לא יהיה טיפים הבעלים של המסעדות ישלמו להם יותר, ואז זה ישפיע על מחיר המנות