12 תשובות
יורד דם מהכוס
כאבים כמו דקירות במשך שעות
ודם שצריך להחליף פד כל שלוש שעות
ודם שצריך להחליף פד כל שלוש שעות
הרבה כאבי בטן וגב(אי אפשר אפילו לשבת בזוויות מסוימות)
אין כוח לכלום
הרבה שינויים במצבי רוח
אין כוח לכלום
הרבה שינויים במצבי רוח
אנונימית
הגוף צובר דם ברחם בשביל תינוק
כשהוא מבין שאין תינוק הוא "זורק" את הכל דרך האיבר מין וזה נקרא מחזור
כשהוא מבין שאין תינוק הוא "זורק" את הכל דרך האיבר מין וזה נקרא מחזור
הרבה דם
שינוי במצבי רוח
כאבים בכל הגוף
עוד הרבה דברים תאמין לי
שינוי במצבי רוח
כאבים בכל הגוף
עוד הרבה דברים תאמין לי
דם מגעיל כאבי בטן שלא מהעולם הזה כאב ראש כאילו את הולכת להתעלף אבל בתכלס זה תלוי בבחורה ותלוי במצב נגיד אם את בתזוזה אז פחות יכאב לך
המחזור החודשי או מחזור הווסת הוא שורה של שינויים פיזיולוגיים המתרחשים בגופן של נשים פוריות. נהוג לקרוא לווסת בשם "המחזור החודשי" אולם הווסת היא רק שלב אחד, שבו מתרחש דימום, מבין כל שלבי המחזור. המחזור החודשי, המפוקח ומתנהל תחת המערכת האנדוקרינית, חיוני לצורך תהליך הפריון והילודה.
אמור להיות תינוק ובגלל שאין הרחם מתנקה ומוציא דם
בוא נתחיל מהתחלה.
אז ביום שנקרא יום הביוץ, ביצית אחת יוצאת מהשחלה לצינור שנקרא משהו עם חצוצרה נראה לי. בזמן שהביצית מחכה לזרע שיבוא הרחם מכין את עצמו למקרה שיבוא זרע. כשהזרע לא בא, אז הביצית נספגת בגוף וכל הדם וזה שהיה כשהרחם התכונן יצא החוצה מלמטה. וזה גם למה אין מחזור בהיריון.
ואז מה שקורה שיוצא דם מלמטה
ויש כאבים לחלקינו
וצריך לשים פד שיספוג את הדם כדי שלא יעביר לתחתונים
אז ביום שנקרא יום הביוץ, ביצית אחת יוצאת מהשחלה לצינור שנקרא משהו עם חצוצרה נראה לי. בזמן שהביצית מחכה לזרע שיבוא הרחם מכין את עצמו למקרה שיבוא זרע. כשהזרע לא בא, אז הביצית נספגת בגוף וכל הדם וזה שהיה כשהרחם התכונן יצא החוצה מלמטה. וזה גם למה אין מחזור בהיריון.
ואז מה שקורה שיוצא דם מלמטה
ויש כאבים לחלקינו
וצריך לשים פד שיספוג את הדם כדי שלא יעביר לתחתונים
אבל שמע בתכלס זה ממש ממש לא ביג דיל סתם יש בחורות שאומרות "שיאו אני במחזור ואני כזאת עצבנית אל תתעסקו איתי" ובפועל מרגישים בידיוק אותו הדבר כמו ביום בלי מחזור חוץ מקצת כאבי בטן וזה כולה לאיזה שלושה ארבעה חמישה ימים
תשובה ראשונה
זה לא מהכוס, זה מחור אחר
זה לא מהכוס, זה מחור אחר
אנונימית
מחזור זה כל החודש, השלב של הדם זה הווסת.
המחזור מתחיל בווסת שאורכת 3-8 ימים (משתנה מבחורה לבחורה), אחרי שבועיים יש ביוץ - הביצית יוצאת מהחצוצרה לרחם, זה השלב שיש סיכוי גבוהה ביותר להריון. יש בנות שמרגישות כאבי בטן בשלב הזה, ועוד כל מיני תסמינים אבל רוב הבנות לא שמות לב לזה.
בין הביוץ לווסת הבאה יש דבר שנקרא תסמונת קדם ויסתית (pms) - הרבה נשים סובלות מזה, חלק מרגישות את התסמינים כמה ימים, חלק שבועיים וחלק בכלל לא.
אתה יכול לקרוא על כל שלב והתסמינים שלו באינטרנט ולהתעמק
המחזור מתחיל בווסת שאורכת 3-8 ימים (משתנה מבחורה לבחורה), אחרי שבועיים יש ביוץ - הביצית יוצאת מהחצוצרה לרחם, זה השלב שיש סיכוי גבוהה ביותר להריון. יש בנות שמרגישות כאבי בטן בשלב הזה, ועוד כל מיני תסמינים אבל רוב הבנות לא שמות לב לזה.
בין הביוץ לווסת הבאה יש דבר שנקרא תסמונת קדם ויסתית (pms) - הרבה נשים סובלות מזה, חלק מרגישות את התסמינים כמה ימים, חלק שבועיים וחלק בכלל לא.
אתה יכול לקרוא על כל שלב והתסמינים שלו באינטרנט ולהתעמק
באותו הנושא: