27 תשובות
שהשמאל הורס לנו את המדינה
שקבוצה מסויימת שיש בידה אנשים בעלי עמדות כוח, מתערבים בגסות בהנהגת המדינה הנבחרת על ידי הדמוקרטיה הכי פשוטה שקוראים לה קלפי ותוך כדי שקר לציבור וסכנה לארץ משום הפילוג שהם יוצאים
מלחיץ, אנשים מאבדים את זה
פשוט מחריד
אנונימית
שדעת המיעוט מנסה להיות הפנים של המדינה כשברור שהם לא הרוב
והם עושים את מה שהם כל כך מתנגדים אליו - דיקטטורה

אני מניחה שעד שמישהו לא ירצח או ימות, ההפגנות לא יפסיקו
יותר מידי בבת אחת
אני רק רוצה שתשימו לב שכרגע הרוב הוא לא זה שקובע
האנשים בעלי הדעה שהכי צעקניים, בעלי הקול הכי חזק ועם הכי הרבה השפעה הם ה"רוב" החדש
בייחוד כשזה אנשים מהמרכז
לא טוב
חייבים אהבת חינם.
תראו איך החרדים קיבלו את המפגינים בבני ברק- גם פינקו אותם!

עם ישראל חזק כשהוא מאוחד.
אנונימי
מזעזע
הצד הימני פשוט הורס את המדינה!
אין מה לפרט יותר מזה.
שכולם במדינה פועלים לא נכון,גם המפגינים וגם הממשלה עם איך שהם מגיבים לזה.זה יותר לופ
אנונימית
אני מרגישה שההיסטוריה חוזרת על עצמה
מלחיץ כל כך..נהיה מזעזע
העם שלנו התפצל..
עכשיו זה או ימין או שמאל...
היינו כל כך מאוחדים :(
עכשיו התעוררו האנשים שלא רוצים שייקחו להם את הדמוקרטיה היהודית

המצב במדינה היה מקולקל תמיד כלפי הערבים והפלסטינים במיוחד פשוט אף אחד לא מדבר על זה

כעת התעוררו היהודים החילונים, היהודים הלהטבים, הנשים היהודיות שלא רוצים ורוצות שהממשלה הדתית תיקח מהם את העליונות היהודית אז הם מפגינים באופן ציוני על כך

*כמובן שיש גם א.נשים שמפגינים למען דמוקרטיה אמיתית ומניפים דגלי פלסטין פשוט ההפגנות הציוניות והמדוברות מתנערות מאלו

אני מאוכזב מהמדינה שגם בזמן כזה עדיין לא הבינו שדמוקרטיה אמיתית לא כוללת כיבוש ודיכוי עם שלם

זה מה שאני חושב על המדינה
אני וחברות שלי הקדמנו את הטיסה לקליפורניה של אחרי הצבא
מה זה ימין מה זה שמאל?
אנונימית
עצוב.
L L
כלום הכל כרגיל
זה מה שאני חושב על מה המינוסים?^
שקבוצת מפגינים מטורפים רוצים שלפיד יהיה ראש ממשלה
אנונימי
מזעזע.
אנשים איבדו את זה....ימין או שמאל או לא יודעת מה אנשים השתגעו
שאנשים איבדו את זה
אנשים איבדו את זה לגמרי וחושבים שימין ושמאל זה העיקר כשהם שוכחים שבסוף כולנו עם אחד ודעות פוליטיות זה אומנם דבר אבל לא צריך לסכסך בנינו עד כדי כך
אנשים מתייחסים לשמאל כקללה ולימין כגזענות וזה פשוט לא הגיוני כבר
אז בבקשה ממכם תפסיקו.
שבאלי לעבור לחול
מזעזע
בסוף אם לא נעשה משהו אנחנו נהיה כמו צפון קוריאה ודרום קוריאה
יש לי צרות שלי להתעסק בהם
שיקפצו
אהבת חינם.
שכל אחד ילמד לפרגן לחבר שלו גם כשקשה
המצב עכשיו נועד לעורר אותנו.. כל הזמן אנחנו עסוקים בלרמוס אחד את השני והממשלה (גם הקודמות) אלו העיקרים שעמדו מאחורי הבלאגן וגרמו לסכסוכים ושנאה..
אנונימי
מלחמת אחים אחרי החגים
ראיתם מה לוין כתב שהוא יעביר את הרפורמה