6 תשובות
איזה גיל?
אני חושבת שבשפתיים זה יותר הזרקות ולא ניתוח
שואל השאלה:
20
שואל השאלה:
אני לא אןהבת את כל ההזרקות האלה בסגנןן דונלד דאק אני מעדיפה שזה יראה טבעי
כן למה לא
אם בא לך תעשי מה שאת רוצה
להרים? או לנפח?