6 תשובות
איזה גיל?
אני חושבת שבשפתיים זה יותר הזרקות ולא ניתוח
שואל השאלה:
20
20
שואל השאלה:
אני לא אןהבת את כל ההזרקות האלה בסגנןן דונלד דאק אני מעדיפה שזה יראה טבעי
אני לא אןהבת את כל ההזרקות האלה בסגנןן דונלד דאק אני מעדיפה שזה יראה טבעי
כן למה לא
אם בא לך תעשי מה שאת רוצה
אם בא לך תעשי מה שאת רוצה
להרים? או לנפח?
באותו הנושא: