10 תשובות
פשוט מהתחלה הרגשתי את זה
אנונימי
וחשבתי שזה ככה אמור להיות
אנונימי
קראש על חבר+משיכה רק לבנים
לא יודע כמה זמן לקח לעכל
לא סיפרתי, היא סיפרה לי
וכן אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מה שקרה
לא יודע כמה זמן לקח לעכל
לא סיפרתי, היא סיפרה לי
וכן אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מה שקרה
שואל השאלה:
ואחרי כמה זמן סיפרת את זה להורים שלך?ואיך?
ואחרי כמה זמן סיפרת את זה להורים שלך?ואיך?
אנונימית
לא סיפרתי הם עדיין לא יודעים
אנונימי
1. בגלל ילדה מהכיתה שלי (היא ממש כלבה דרך אגב, לא יודעת למה חיבבתי אותה)
2. היה לי די קשה לעכל את זה כי אני לא מכירה אנשים מהקהילה הגאה ולא ידעתי מה לעשות אם עצמי, אני עדיין לא שלמה עם עצמי ויש ימים שאני פשוט רוצה להיות סטרייטית
3. עוד לא סיפרתי להורים, רק לבת דודה שלי וכמה חברות
2. היה לי די קשה לעכל את זה כי אני לא מכירה אנשים מהקהילה הגאה ולא ידעתי מה לעשות אם עצמי, אני עדיין לא שלמה עם עצמי ויש ימים שאני פשוט רוצה להיות סטרייטית
3. עוד לא סיפרתי להורים, רק לבת דודה שלי וכמה חברות
אנונימית
אחרי שהתנשקתי עם חבר בצחוק, הרגשתי שאני "שונה" מאחרים והכחשתי במשך כמה שנים עד שהבנתי שאין דרך לשנות את זה. לא סיפרתי לאף אחד ולא מתכוון גם.
^תודה אני אוהבת לספר אותו אבל יש אנשים שפשוט אומרים שהוא ארוך מידי
אנונימית
1. בהתחלה כל הבנות דיברו על בנים אבל אני לא התעניינתי בזה אחר כך היה לי קראש על חברה טובה שלי חשבתי שזה כלום וזה רגשות חולפים אחר כך בגיל 12 נכנסתי יותר לעולם של הלהטב יותר חקרתי על זה זה תמיד עניין אותי אחר כך מישהו הציאה לי חברות הסכמתי אמרתי אולי אני התאהב בבן מי יודע כל החודשים שהיינו ביחד סבלתי עד שנפרדתי ממנו אחר כך התחברתי למישהי שיותר גדולה ממני בשנה היא לימדה אותי הרבה על הלהט"ב היא לסבית ויש לי קראש אליה
2. היה לי קל וקשה בו זמנית מצד אחד הרגשתי הקלה כזאת כי אני יודעת מה קורה לי אבל היה קשה כי לא ידעתי איך ההורים שלי יגיבו הם קיבלו אותי ממש טוב אבל עדיין הפחד לצאת מהארון אני הייתי ממש בדיכאון כזה כי הרגשתי שונה כל הזמן צוחקים על זה בבית ספר שלי אבל עכשיו אני כבר שלמה עם עצמי רוב החברים הכי טובים שלי הם בנים ואני מרגישה כל כך פתוחה אליהם למרות שמציקים לי על זה בבית ספר ויש ימים שאני אומרת אוף אני רוצה להיות רגילה אבל אז אני מבינה שאני רגילה ושאני מיוחדת ושהם פשוט מטומטמים שמציקים לי כי הם לא רגילים למשהו שקצת שונה מהרגיל משהו מיוחד ונחמד
3. הלכתי למסיבת פיג'מות של יומיים ותליתי שלט על הארון שלי היה כתוב שם "אני לסבית ואני גאה בזה" זה לקח לי הרבה אומץ לעשות את זה שחזרתי הביתה הם לקחו אותי לשיחה ואמרו שהם חשדו בזה כי כל הזמן דיברתי על הלהט"ב והם אמרו לי שלקח להם יום להבין קצת והם אמרו שהם יקבלו אותי בכל מצב
2. היה לי קל וקשה בו זמנית מצד אחד הרגשתי הקלה כזאת כי אני יודעת מה קורה לי אבל היה קשה כי לא ידעתי איך ההורים שלי יגיבו הם קיבלו אותי ממש טוב אבל עדיין הפחד לצאת מהארון אני הייתי ממש בדיכאון כזה כי הרגשתי שונה כל הזמן צוחקים על זה בבית ספר שלי אבל עכשיו אני כבר שלמה עם עצמי רוב החברים הכי טובים שלי הם בנים ואני מרגישה כל כך פתוחה אליהם למרות שמציקים לי על זה בבית ספר ויש ימים שאני אומרת אוף אני רוצה להיות רגילה אבל אז אני מבינה שאני רגילה ושאני מיוחדת ושהם פשוט מטומטמים שמציקים לי כי הם לא רגילים למשהו שקצת שונה מהרגיל משהו מיוחד ונחמד
3. הלכתי למסיבת פיג'מות של יומיים ותליתי שלט על הארון שלי היה כתוב שם "אני לסבית ואני גאה בזה" זה לקח לי הרבה אומץ לעשות את זה שחזרתי הביתה הם לקחו אותי לשיחה ואמרו שהם חשדו בזה כי כל הזמן דיברתי על הלהט"ב והם אמרו לי שלקח להם יום להבין קצת והם אמרו שהם יקבלו אותי בכל מצב
אנונימית
שואל השאלה:
הסיפור שלך עניין אותי בטירוף^
הסיפור שלך עניין אותי בטירוף^
אנונימית