3 תשובות
את האמת
תמיד גדלתי עם ה"ידע" הזה שאני צריכה להתחתן עם גבר ולצאת עם בנים אבל אף פעם באמת לא נמשכתי לגברים פשוט חשבתי שאני אוהבת אותם
אבל שהתגברתי הבנתי עם עצמי שאני לא נמשכת ולא אוהבת גברים ( במובן זוגי ) אלא שאני נמשכת לבנות
תמיד גדלתי עם ה"ידע" הזה שאני צריכה להתחתן עם גבר ולצאת עם בנים אבל אף פעם באמת לא נמשכתי לגברים פשוט חשבתי שאני אוהבת אותם
אבל שהתגברתי הבנתי עם עצמי שאני לא נמשכת ולא אוהבת גברים ( במובן זוגי ) אלא שאני נמשכת לבנות
לא הומו או לסבית אבל אני יסביר לך מזה.
בן אדם שנמשך רק למין שלו לא יכול להימשך למין השני. הוא יכול לאהוב, לחבב, להעריך וכה... אבל להימשך לא.
אז מי שלסבית או הומו לא יכול/ה להימשך למין השני ולכן זה לא יכול לקרות.
בן אדם שנמשך רק למין שלו לא יכול להימשך למין השני. הוא יכול לאהוב, לחבב, להעריך וכה... אבל להימשך לא.
אז מי שלסבית או הומו לא יכול/ה להימשך למין השני ולכן זה לא יכול לקרות.
כל החיים הרגשתי לסבית. פשוט המון זמן לא ידעתי מה זה או שיש דבר כזה. פשוט הייתי מרגישה דברים כלפי בנות וחשבתי שזה לא בסדר, אז ניסיתי להכריח את עצמי להתאהב בבנים. אני לא גאה במה שעשיתי, אבל אין מה לעשות, לפחות אחרי זה התחלתי לגלות את עצמי ולקבל את מי שאני וזה כל מה שמשנה.