8 תשובות
בודד גם בין אנשים
מרחם על על עצמי ואז כועס שאני מרחם על עצמי
ועושה את זה שוב
למה כולם שמחים ורק אני עצוב?


באיזה לשון את רוצה את זה?
אדם מדבר על עצמו או אחרים עליו? או צד שלישי כמו סיפור
ציפור קטנה על עץ גבוה ביער מלא חיות,
רחוקה מההמולה אך עדיין הכל רואה.

(אפשר לקחת את המשל הזה קצת קדימה ואז לעשות בית/פזמון שמקשר את המשל לאותו הנער)
אנונימית
ואוו אני מרגיש אפס עכשיו... יפה!
איזה אפס ואיזה נעליים, אתה נדיר כל ההשראה הייתה מהקטע שכתבת פשוט לקחתי את זה צעד קדימה כדי שאפשר יהיה לחבר ביניהם
אנונימית
שואל השאלה:
שיר על נער בודד
אנונימית
לזרוק מילים?
מה זאת אומרת?
אנונימית
תודה אבל באמת שלא השקעתי רק ניסיתי להוציא בשניה משהוא לגבי בדידות
מעריך