5 תשובות
כי לא נראלי הוא זמין בשעות האלה
בטח כי "מאוחר" לילדים
שואל השאלה:
כולם שם כותבים דברים מאנימה
אני חושבת שיש לי בעיה
כולם שם כותבים דברים מאנימה
אני חושבת שיש לי בעיה
אנונימית
אולי זה באג אצלך
שואל השאלה:
איך אפשק לת2ן את זה
איך אפשק לת2ן את זה
אנונימית
באותו הנושא: