11 תשובות
תעבור לרובלוקס
יותר טוב
כןכןכן
תתחתן איתי
לא רואה בזה בעיה, כן.
מסכימה עם calba
כן אבל מיקמק נהרסס
זה בסדר תעשה מה שאתה אוהב זה לא משנה אם זה לגיל או לא
רובלוקס יותר טוב
הכרתי שם ילד פקיסטני בן 10
גם רובלוקס וגם מיקמק זה כמו לשחק בהפסקות תופסת ומחבואים. לדעתי זה ילדותי רצח
חחח(אבל הרבה ח) כולם שם בגילאים האלה
יש גם 18 ו19