4 תשובות
למה שלא תתחיל איתו שיחה בתור ידיד
ותפלרטט איתו פה ושם
תצא איתו לבד ותתקרב אליו
ואז אם הוא בעניין וזורם אז יקרה משהו שאתה רוצה
כאילו יכול להיות שלא הבנתי את הסיטואציה שלכם נכון אבל תפרטט עוד
ותפלרטט איתו פה ושם
תצא איתו לבד ותתקרב אליו
ואז אם הוא בעניין וזורם אז יקרה משהו שאתה רוצה
כאילו יכול להיות שלא הבנתי את הסיטואציה שלכם נכון אבל תפרטט עוד
שואל השאלה:
הוא חדש והוא נחמד לא יצא לנו לדבר ואני מאוד מתבייש לדבר איתו ועם אני ידבר איתו הוא יבין שאני מתנהג מוזר ונלחץ הרבה אז בעייתי
הוא חדש והוא נחמד לא יצא לנו לדבר ואני מאוד מתבייש לדבר איתו ועם אני ידבר איתו הוא יבין שאני מתנהג מוזר ונלחץ הרבה אז בעייתי
איכ הומופוביה^
לדעתי תתחיל לדבר איתו הלחץ זה הגיוני אבל תתאמן בלשמור את הלחץ בפנים ולשחרר אותו אני אישית מתרכזת בנשימות וברגליים הרגליים שלי נוגעות בקרקע וכשאני מקורקעת אני נרגעת ומתרכזת בנשימות ואז תדבר איתו ומפה אני מסכימה עם zombiet
ואם אתה רוצה לדבר עם מישהי אני תמיד פה
חברה לקהילה (פאן סקסואל)
לדעתי תתחיל לדבר איתו הלחץ זה הגיוני אבל תתאמן בלשמור את הלחץ בפנים ולשחרר אותו אני אישית מתרכזת בנשימות וברגליים הרגליים שלי נוגעות בקרקע וכשאני מקורקעת אני נרגעת ומתרכזת בנשימות ואז תדבר איתו ומפה אני מסכימה עם zombiet
ואם אתה רוצה לדבר עם מישהי אני תמיד פה
חברה לקהילה (פאן סקסואל)
דיי עבר עליי יום כזה חר* ולקרוא את השאלה הזאת עשה לי ככ טוב בלב, תודה לך אדוני. שיהיה לך ערב טוב.
באותו הנושא: