6 תשובות
כן
שואל השאלה:
זה לא יהיה מוזר שאני אשלח לו? כי אנחנו לא מדברים
זה לא יהיה מוזר שאני אשלח לו? כי אנחנו לא מדברים
אנונימית
לא מה זה ממש לא מוזר ככה אנשים מכירים גם
תגיבי לו על סטורים בשביל לייצר שיחה
תגיבי לו על סטורים בשביל לייצר שיחה
כןן
לא זה לא מוזר הוא מהכיתה שלך הכל טוב
ממש לא מוזר הוא מהכיתה שלך הכל טוב
באותו הנושא: