16 תשובות
לכי על זה
לא תשלחי
אני באותה דילמה
אנונימית
לדעתי לא.. חיים פעם אחת יאלה את מסוגלתת
תעשי את זה חיים פעם אחת מה יש לך להפסיד?
לא מוזר, רוב השכבה שלי עוקבת אחרי שאר השכבה, גם כאלה שלא מדברים.
שואל השאלה:
אמאלה אני מפחדת רצח
אני הילדה השקטה הזאת ואני לא מדברת עם אף אחד בכיתה ובכלל לא איתו. אני מזה אתבדח לראות אותו. בטוח לשלוח ??? אולי בפסח לשלוח???
אם הוא לא יאשר??
אמאלה אני מפחדת רצח
אני הילדה השקטה הזאת ואני לא מדברת עם אף אחד בכיתה ובכלל לא איתו. אני מזה אתבדח לראות אותו. בטוח לשלוח ??? אולי בפסח לשלוח???
אם הוא לא יאשר??
אנונימית
תשלחי בפסח
כן זה לגיטימי כולם עושים את זה
לאא
אחותי את מסוגלתת לכי על זה
אחותי את מסוגלתת לכי על זה
שואל השאלה:
תודה לכםם
אני מפחדתת
תודה לכםם
אני מפחדתת
אנונימית
לא מוזר
זה לא מוזר
אני אומרת שתשלחי
אין לך ממה להפסיד
אני אומרת שתשלחי
אין לך ממה להפסיד
הקראש שלי איתי בשכבה ואני לא שולחת אם יש לך אומץ תעשי את זהה
אנונימית
תשלחי ופשוט אם ישאל תגידי ששלחת לכמה אנשים ולא רק לו..
אם אתם לא מדברים אז האמת שכן.. זה קצת מוזר. במקומך הייתי מנסה קודם לפתח איתו שיחה ואז שולחת עוקב, כי סתם ככה לעשות את זה זה יכול ליצור אווירה מביכה ביניכם.
אבל אם עדיין, ממש באלך, אל תתני לפחד לעצור אותך, פשוט תעשי את זה
מקסימום יהיה קצת מביך בהתחלה
ואולי ככה דווקא תתחילו לדבר
אבל את תצטרכי להתגבר על הביישנות בשביל זה כי את לא רוצה לפשל, תכיני את עצמך לזה כי זה לא יקרה מעצמו, הוא צריך לראות עניין (אנושי) מצידך לאינטרקציה כלשהי איתו כדי שיזום גם הוא שיחה, במידה והוא רוצה.
ואם הוא ישאל על זה, במקום להתפדח את יכולה להגיד כמו שtwt כתבה, ששלחת לכמה אנשים ולא רק לו.. ואני בספק אם הוא ישאל
אז בכל מקרה אם את לא רוצה שיחשוב ששלחת רק לו את חייבת להסתיר את המבוכה עמוק בפנים ולהמשיך כאילו כלום, להתנהג כרגיל!
קטן עלייך
אבל אם עדיין, ממש באלך, אל תתני לפחד לעצור אותך, פשוט תעשי את זה
מקסימום יהיה קצת מביך בהתחלה
ואולי ככה דווקא תתחילו לדבר
אבל את תצטרכי להתגבר על הביישנות בשביל זה כי את לא רוצה לפשל, תכיני את עצמך לזה כי זה לא יקרה מעצמו, הוא צריך לראות עניין (אנושי) מצידך לאינטרקציה כלשהי איתו כדי שיזום גם הוא שיחה, במידה והוא רוצה.
ואם הוא ישאל על זה, במקום להתפדח את יכולה להגיד כמו שtwt כתבה, ששלחת לכמה אנשים ולא רק לו.. ואני בספק אם הוא ישאל
אז בכל מקרה אם את לא רוצה שיחשוב ששלחת רק לו את חייבת להסתיר את המבוכה עמוק בפנים ולהמשיך כאילו כלום, להתנהג כרגיל!
קטן עלייך
אנונימית
באותו הנושא: