5 תשובות
אין שביתה אני פשוט מבריז כי ממילא השיעורים שיש היום זה עם המורה ששבר את הרגל
כן יש שביתה של מועצת תלמידים הארצית! לא ללכת לבית ספר לשבות!
אנונימית
גם לנן בבוקר אמרו ואני בדרך יכולתי לישון!
כן גם לי
אני בצהל אז לא לצערי
באותו הנושא: