18 תשובות
מוגזם אבל זכותם
חחח המינוס
זכותם המלאה הם צריכים לקחת בחשבון שאם אין להם 64 אז הם נופלים אז הם לא יעשו את זה
חחח המינוס
זכותם המלאה הם צריכים לקחת בחשבון שאם אין להם 64 אז הם נופלים אז הם לא יעשו את זה
כן ככה צריך שהשרים בממשלה יכבדו את אחריות המשותפת
לא למה שזה יקרה אנחנו חיים במדינה דמוקרטית
שואל השאלה:
עובדה זה קורה^
עובדה זה קורה^
אנונימי
בגלל שזה דמוקרטיה
בסופו של בחירות הימין ניצח ביבי בן גביר וכו
הם רוצים הם יכולים הם הקול של רוב העם
בסופו של בחירות הימין ניצח ביבי בן גביר וכו
הם רוצים הם יכולים הם הקול של רוב העם
גלנט פוטר מהממשלה, לא מהכנסת..
שואל השאלה:
נו הבנת אותי ^
נו הבנת אותי ^
אנונימי
^ראש הממשלה בוחר את הממשלה שלו מלכתחילה אז די הגיוני שתהיה לו הזכות לפטר את מי שהוא רוצה מהממשלה שלו..
זה לא חריג לביבי, גם רבין, שרון וברק פיטרו שרים מהממשלות שלהם נטו כי הם תקעו להם מקלות בגלגלים.
לגיטימי לגמרי.
זה לא חריג לביבי, גם רבין, שרון וברק פיטרו שרים מהממשלות שלהם נטו כי הם תקעו להם מקלות בגלגלים.
לגיטימי לגמרי.
בדיוק.^
לא ניתן לבגצ לשלטון ולחוקק חוקים שהם נגד היהדות, הגיע הזמן.
אני בעד הרפורמה
אני בעד הרפורמה
אנונימי
אפשר לפטר שרים בממשלה, אי אפשר לפטר חברי כנסת, הם נבחרי הציבור ויש להם מנדט.
שואל השאלה:
נתניהו אמר שהסיבה היא כי הוא לא טיפל בסרבנות בצה"ל. קודם כל זאת לא סרבנות, דבר שני מה במקרה זה קרה היום? איזה שטויות... באמת בושה
נתניהו אמר שהסיבה היא כי הוא לא טיפל בסרבנות בצה"ל. קודם כל זאת לא סרבנות, דבר שני מה במקרה זה קרה היום? איזה שטויות... באמת בושה
אנונימי
מותר לו לעשות את זה
אי אפשר לפטר ח"כים, אפשר לפטר שרים, ודי הגיוני שביבי שמינה אותם גם יוכל לפטר אותם
דבר שני, ^לא סרבנות? מה זה מה שהיה אם לא סרבנות? איך תקרא לזה?
אי אפשר לפטר ח"כים, אפשר לפטר שרים, ודי הגיוני שביבי שמינה אותם גם יוכל לפטר אותם
דבר שני, ^לא סרבנות? מה זה מה שהיה אם לא סרבנות? איך תקרא לזה?
אנונימי
אי אפשר לפטר אותו מלהיות בכנסת. הוא עדיין יכול להצביע, הוא פשוט לא שר.
שואל השאלה:
כי זו לא סרבנות הם לא מחויבים על פי חוק להתגייס למילואים, הם מתנדבים ולכן מותר להם לא להתייצב. הם מבחינתם נאמנים למדינה והמדינה לא נאמנה להם
כי זו לא סרבנות הם לא מחויבים על פי חוק להתגייס למילואים, הם מתנדבים ולכן מותר להם לא להתייצב. הם מבחינתם נאמנים למדינה והמדינה לא נאמנה להם
אנונימי
הם דווקא כן מחויבים על פי חוק
יש המון אנשים עם פטור, אבל אלה שבמילואים- זו חובה לפי החוק
יש המון אנשים עם פטור, אבל אלה שבמילואים- זו חובה לפי החוק
אנונימי
שואל השאלה:
הם מתנדבים בפעם האלף הם לא מחויבים
הם מתנדבים בפעם האלף הם לא מחויבים
אנונימי
הרגע אמרתי לך שיש חוק חובה להתגייס למילואים
יש המון עם פטור אבל מי שאין לו פטור ובמיוחד טייסים וכאלה זה כן נחשב סרבנות
יש המון עם פטור אבל מי שאין לו פטור ובמיוחד טייסים וכאלה זה כן נחשב סרבנות
אנונימי
באותו הנושא: