7 תשובות
זה חשוב מאוד
על מה המינוסים אתם ואתן לא מסוגלים ומסוגלות לקבל דעה שונה משלכם?
כן
אני הולכת כל שבוע
לא.
אני אישית אוהב את הממשלה ולא אמחה נגדה
אבל תעשי מה שבא לך
לא.
אחלה ממשלה
כל מה שאנשים עושים פה בזמן האחרון זה להפגין..
שזה מותר מן הסתם ולגיטימי (כן, גם השמאלנים עם דגלי פלסטין), אבל סבלנות,הממשלה הנוכחית לא עשתה כלום בינתיים, רק מציעים רפורמות