6 תשובות
עכשיו
כזה שש שבע או מתי שאת מרגישה רעבה פשוט
בדרך כלל אנשים אוכלים כשהם רעבים...
ככה הגוף שלנו בנוי הוא בעצם מאותת לנו שאנחנו צריכים לאכול על ידי תחושה של רעב...
אז המסקנה הגאונית שלי היא שתאכלי כשאת רעבה כאילו אלא אם כן את מזן אחר של בני אדם שאני לא מכיר או שאת פשוט רעבה משיעמום ._.
עכשיו
אחותי
מתי שאת מרגישה שאת רעבה
אבל כמובן שאם את רוצה להרזות או לחטב את עצמך אז לא לאכול כל חצי שעה כן פשוט כל שלוש שעות כזה 4 שעות מתי דאת מתחילה להיות באמת באמת רעבה