5 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש לא מגזימה ככה רוב הבית ספר שלי עם גופיות ושורטים דפוק אותי
אנונימית
הייתי מתה ללבוש חשוף אבל אסור אצלנו הכול
ההכי מוגזם שלי זה מכנסיים של בנים קצת לפני הברך
קודם כול, השם דפוק אותי די סטיגמה וממש לא נכון, זה שאנשים בוחרים לראות ככה את הלבוש זו בחירה שלהם, אבל בסופו של דבר כמו שלך יש את הזכות ללבוש את הבגדים שבא-לך גם לשאר האנשים יש את הזכות הזאת ללבוש כול בגד קצר או ארוך שיעלה על דעתם.
(כמובן גם שהכול נאמר ברוח טובה, וסליחה אם נפגעת או משהו:) )
לא בקטע רע אבל זאת בושה?

בושה שאת חושבת שהבגדים האלה הם בושה
אני לא הכי מסכימה עם זה, בסופו של דבר לכול אחד יש זכות להתלבש כרצונו, ושזה לא שזה מקום קדוש או משהו.
בסופו של דבר כן, ברור שצריך קצת לא כבד אבל לא ברמה של ללבוש רק ארוך כי זה רק לא מכבד.
אניוואי, לא הכי מסכימה עם הדעה שלך, כבל מכבדת אותה:)