27 תשובות
כי בבית המיטה לא נוחה כי ההורים מתקמצנים על מיטה טובה
ובכיתה משעמם אז נרדמים
ובכיתה משעמם אז נרדמים
לפעמיםב כיתה מתחיל לשעמם וגם ככה את עייפה אז נרדמים..
צודק
בכיתה משעמם מוות
זה ממש לא. אני שונאת לישון בכיתה.
כי כשאסור זה כיף יותר
זה לא
העייפות גבוהה מאוד מאשר בבית,וכך גם השעמום
ואיי כ"כ
כי בכיתה יש לך סיבה להרדם
כי בכיתה משעמם ואי אפשר להיות בטלפון אז עדיך לישון כבר ובבית יש דברים לעשות אז לא שמים לב לעייפות
כי זה ממש כיף חוץ מהקטע שהמורים מחליטים פתאום להרים את הקול כאילו לא הבנתי תנו לי לישון
כי בכיתה אתה ממש עייף ובבית אתה צריך לישון ולא בהרכב נרדם מעייפות
זה לא
ישנים בכיתה במקרה שאנחנו גמורים ממש אז זאת שינה יותר טובה ואיכותית
ככה ההיגיון פועל
ככה ההיגיון פועל
חח כי שם את עושה למורות בכוונה חחח
ואז כואב המצב ונרדמות הידיים סיוטט
בחיים לא נרדמתי בבית ספר, אולי פעם פעמיים
כי זה אסור. תמיד מה שאסור כיף יותר
כי שאתה יושן בכיתה אתה לא צריך לקום לבית ספר
כי בכיתה משעמם
מיים גנובים ימתקו
אני לא מסוגלת להירדם בכיתה או בחוץ (בשיעור חלון/הפסקה)
ועם כמה שניסיתי במשך כלכך הרבה שנים לא הצלחתי
ועם כמה שניסיתי במשך כלכך הרבה שנים לא הצלחתי
כי בכיתה יש דיבורים על דברים משעממים וככה השינה יותר טובה
כי בכיתה משעמם ורוצים לעשות הכל חוץ מללמוד
כי בכיתה משעמם
באותו הנושא: