3 תשובות
שלב ראשון: לסיים י' קודם
לא מסכימה איתך אבל ממש נדפקנו זאת שנה ממש מבאסת לסיים בית ספר אין את כל כיף של יב
בהחלט כן. כבר אין כוח לכלום ואת מרגישה איך סתם מותחים אותך
באותו הנושא: