7 תשובות
רואים שקשה לה עם זה..
תן לה זמן
תן לה זמן
נראה שאתה נפרדת בטוב ממנה אבל היא לא פשוט תמשיך הלאה יכול להיות פגועה אבל עשית מה שנכון לך אולי שיחה שהיא לא בטלפון תעזור
אחי בלי להעליב אבל יצאתם 3 שבועות ואתה זה שנפרדת בטחפון אז שחרר תסיפור
היית צריך להיפרד מימנה במציאות גם אם נפרדת ממנה בטוב זה עדיין פרידה זה קשה...
אני לא מבינה בזה אבל נשמע שאתה צריך לשחרר
או שהיא לא שמה עליך, וטוב לה לבד..
או שהיא רוצה שתעזוב אותה, כי היא מנסה להמשיך הלאה בלעדיך.
כך או כך תשחרר ממנה.
אם יש דבר שנוא, זה אנשים שנפרדים ואז שולחים הודעות. תעמוד מאחורי ההחלטות שלך.
או שהיא רוצה שתעזוב אותה, כי היא מנסה להמשיך הלאה בלעדיך.
כך או כך תשחרר ממנה.
אם יש דבר שנוא, זה אנשים שנפרדים ואז שולחים הודעות. תעמוד מאחורי ההחלטות שלך.
שואל השאלה:
בסוף התקשרתי אליה ודיברנו וסידרנו הכל ועכשיו סיימנו בטוב תודה לכולכם על העזרה
בסוף התקשרתי אליה ודיברנו וסידרנו הכל ועכשיו סיימנו בטוב תודה לכולכם על העזרה
אנונימי
באותו הנושא: