5 תשובות
כן נורמלי, תשתדל לא לפוצץ פשוט
כן, אבל חבל שפוצצת. אתה רק מזהם יותר. ןא לגעת להבא.
כן נורמלי
כו
כן כי בחצקון יש דם
באותו הנושא: