12 תשובות
לאא
שואל השאלה:
לא????
לא????
אנונימית
שואל השאלה:
למהה זה לא מרגיעה את העור??
למהה זה לא מרגיעה את העור??
אנונימית
ממש לא
לא לא לא לא. עדיף לא לשים כלום ופעם הבאה אל תפוצצי!!!!! בבקשה זה בשבילך שלא יהיו לך צלקות בעתיד!!!!
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא טוב אני מכורה לזה אני לא מצליחה להפסיק
ושמתי שתי קרמים שרופא עור נתן לי זה בסדר?
אני יודעת שזה לא טוב אני מכורה לזה אני לא מצליחה להפסיק
ושמתי שתי קרמים שרופא עור נתן לי זה בסדר?
אנונימית
שואל השאלה:
וזה גם לא בפרצוף יש לי אקנה גוף בכל בגוף וזה חרא דבר
וזה גם לא בפרצוף יש לי אקנה גוף בכל בגוף וזה חרא דבר
אנונימית
גם אני מכורה לזה אבל כל פעם אני פשוט חושבת על כמה שאני שונאת את איך שהעור שלי נהיה אדום וכואב ואיך זה מזיק לו. לקח לי זמן להיגמל אבל זה שווה את זה!!!!
שואל השאלה:
אוף באלי גם להגמל
אוף באלי גם להגמל
אנונימית
תנסי מעכשיו לא לפוצץ כמה שיותר זמן ותחשבי כל פעם איך זה רק מזיק יותר לעור. אם תפוצצי עוד פעם, לא נורא. תנסי עוד פעם להיגמל. לאט לאט הרצון לפוצץ יעלם או שאת תדעי לשלוט בו. ממליצה גם לשתות הרבה מים!!! זה עוזר לעור להיות נקי וחלק יותר אבל לא לחלוטין!
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
אל תשימי חומרים על פצעים פתוחים
באותו הנושא: