6 תשובות
בן שאומר לייסטר זה מוריד רצח
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה נשי?
כי זה נשי?
אנונימי
גבר אמיתי לא שואל בנות באיזה מילים מותר לו להשתמש.
אנונימי
אין חוק שאוסר עליך להשתמש בה.. אתה יכול להגיד אותה פשוט בדרכ בנות אומרות אותה ולא בנים.
שואל השאלה:
אני לא שואל אם מותר לי להשתמש אני שואל אם זה נשי
אני לא שואל אם מותר לי להשתמש אני שואל אם זה נשי
אנונימי
"מילה של בנות"
אחי תשתמש באיזה מילה שאתה רוצה, אף אחד לא אמור להכתיב לך איך לדבר, זאת השפה שלך, החיים שלך.
אחי תשתמש באיזה מילה שאתה רוצה, אף אחד לא אמור להכתיב לך איך לדבר, זאת השפה שלך, החיים שלך.
באותו הנושא: