9 תשובות
זה גובה ממש יפה
אבל אני אישית גבוהה ומבחינתי ה "אידיאל" זה יותר גבוה מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית מה הגובה שלך ?
אנונימי
1.73
אנונימית
שואל השאלה:
וואי את ממש גבוהה זה מושלם
איך אני אוהב רגליים של גבוהות
אנונימי
מושלם בשביל מה צריך יותר גבוה אפילו שיותר גבוה זב גם מושלם
זה גובה סבבה
זה אחלה גובה
זה גובה מושלם