24 תשובות
אני מעדיפה שהוא לא יהיה גזען
אנונימי
1.86
אני 1.70
1.82+
1.70
אני 1.70
אנונימית
גובה לגבר 1.75-1.80 כזה

גובה שלי - 1.50
2cm
160cn
1.85
1.73
אנונימית
אני 1.76
ומבחינתי 1.85-1.95
אני מדברת על אדיאל אבל בכללי לא כלכך אכפת לי אם הוא מעל 165
דנה זה חמוד שגבר יותר גבוה מאישה
ברה יש לכן סטנדרטים דיי גבוהים תרתי משמע
היא שאלה מה הגובה המושלם^
זה לא אומר שהייתי פוסלת מישהו שהוא פחות
אנונימית
מטר 80 אני מטר 64 מקווה שאצמח עוד קצתת
אני 1.68 ומעדיפה שגם יהיה ביו 1.68 ל1.73 בגג
אני מקבלת את כולם
1.65+
ואני 1.52
אני 1.65
וגבוה ממני בחמש עד עשר ס''מ
בואנה אתה גבוה מה ישלך
אנונימית