7 תשובות
כל דבר שאנחנו עושים בחיים בא ממקום מסויים, בתור בני אדם אנחנו צריכים מניע, וכשהמניע שלך להתנדבות במדא הוא עזרה לאחרים, לא משנה כמה קשה, הסיפוק שאת מקבלת שווה את זה, אם את מרגישה שהמניע שלך לא חזק מספיק והתמורה קטנה מדי תחפשי משהו אחר
שואל השאלה:
אין מצב שאני אוהב את זה פתאום מתי שהוא
אין מצב שאני אוהב את זה פתאום מתי שהוא
אנונימית
אל תעשי משהו שאת לא אוהבת!!!
מה זה מעניין שהיא רוצה שתשארי
מה אכפת לך מה רוצים ומה אומרים ומה חושבים
לא טוב לך שם זאת לא המטרה שלך אז תצאי
מה אכפת לך מה רוצים ומה אומרים ומה חושבים
לא טוב לך שם זאת לא המטרה שלך אז תצאי
אני מהאלו שרוצים מקרים כמו תאונות, החייאות וכו'. אם זה גורם לך לא טוב - תפרשי, את צריכה לבוא בכיף למשמרת.
אל תעשי משהו שאת לא אוהבת .
הרצון שלך לתרום הוא יפה מאןד אבל לא חסר מקומות התנדבות שתוכלי גם לתרום לקהילה וגם להפיק הנאה .
הרצון שלך לתרום הוא יפה מאןד אבל לא חסר מקומות התנדבות שתוכלי גם לתרום לקהילה וגם להפיק הנאה .
זה מובן שקשה לך...
את יכולה לעזוב. אחרי הכל מה שמשנה לחיים שלך זה את בלבד, לא אמא שלך
את יכולה לעזוב. אחרי הכל מה שמשנה לחיים שלך זה את בלבד, לא אמא שלך
באותו הנושא: