4 תשובות
מפחדת מהמצב הביטחוני.
אבל זה ממש לא חכם לא לצאת מהבית.
תרגיעי אותה ותצאו.
תהני!
וחוץ מזה, למה לעזאזל את מבקשת אישור לצאת עם חברים? חחח טוב שלא ביקשת אישור לנשום חח
אבל זה ממש לא חכם לא לצאת מהבית.
תרגיעי אותה ותצאו.
תהני!
וחוץ מזה, למה לעזאזל את מבקשת אישור לצאת עם חברים? חחח טוב שלא ביקשת אישור לנשום חח
רמדאן זה חודש טרור, חודש שבו הם צמים ולא אוכלים והעצבים שלהם משתחררים כתוצאה משטיפת מוח תודעתית של הסביבה, ואז הם מחפשים לתקוף יהודים.
עדיף להזהר מאשר להיות חלק מהסטטיסטיקה, כבדהו וחשדהו.
עדיף להזהר מאשר להיות חלק מהסטטיסטיקה, כבדהו וחשדהו.
כי בדרך כלל המצב הביטחוני מחמיר ברמדאן
אולי היא מפחדת מהמצב הביטחוני
באותו הנושא: