7 תשובות
לא נשמתי
מצווה זה לא
אין מצווה כזאת, הקשר של הטרור לדת האיסלאמית הוא המצאה של הקיצוניים
לא מצווה, פשוט זה החג הקדוש ביותר שלהם ויקומו אלו שמאמינים שלהיות שהידים ולרצוח יהודים יתן להם כרטיס בגן עדן.
אין היתר בקוראן או בדת המוסלמית להרוג יהודים, אבל מבחינה היסטורית יש קשר בין ג'יהאד לבין הרמאדן. במהלך ההיסטוריה ברמאדן היו הרבה "מלחמות מצווה" מוסלמיות וזה יכול להיתפס כזמן מתאים.
בכל זאת הימים האלה זה הזמן של המוסלמים להתחזק, יש מבחינה פנימית ויש את הדרך השניה - לעשות פיגועים.

ודרך אגב אלה שיעשו את הפיגועים בזמן הקרוב הם לא בהכרח ערבים, אלא בהכרח מוסלמים.
לא אין מצווה כזאת אבל בחגים שלהן הם יותר פעילים פשוט
כן כי הם כאילו ייחשבו כשהידים, יובטח להם מקום בגן עדן כביכול.

על מה המינוס תבדקו בגוגל