4 תשובות
אני במדעי המחשב פיזיקה וזה קשוח ממש אבל אפשרי בסופו של דבר עם השקעה ורצון
אם פיזיקה יותר מעניינת אותך מביולוגיה לכי על זה את מסוגלת
מדמח זה חרא מגמה סובלת שם כל שניה ומתה לעבור
אני גם באותה סירה אני כרגע על סיבר, פיזיקה ובעציד רובוטיקה מוח יש אז למה לא
ביולוגיה זה יותר כיף לדעתי
אבל מה שהכי טוב לך!